Usługa resetowania hasła 13 urządzeń

  • Numer katalogowy: 014U
  • Producent: USŁUGA
  • Model: brak danych
  • Krótki opis: Usługa resetowania hasła 13 urządzeń
  • Gwarancja: 1 miesiąc
  • Gwarancja dla firm: 1 miesiąc

Usługa resetowania hasła 13 urządzeń

Usługa resetu hasła umożliwia uzyskanie dostępu do rejestratora XVR, AHD, TVI, HD-CVI, rejestratora NVR IP, kamery IP, kontroli dostępu Dahua, Hikvision, widedomofonu w sytuacji kiedy nie znamy, nie pamiętamy aktualnego hasła dla konta admin.

Kierując się bezpieczeństwem systemów bezpieczeństwa i automatyki domowej naszych klientów, do uzyskania kodu resetującego prosimy o przygotowanie następujących danych:

  • numer dowodu zakupu: paragon, faktura vat
  • model urządzenia i numer seryjny (wymagane w przypadku braku dostępu do dokumentu zakupu)
  • aktualna data systemowa (wyświetlana w prawym górnym rogu na ekranie)
  • dzień w którym będzie możliwe zresetowanie hasła (wymagany bezpośredni dostęp do rejestratora)

Prosimy o przygotowanie: uruchomianego rejestratora + mysz / kamery IP / kontroli dostępu / wideodomofonu, do którego jest podłączony monitor / telewizor.

Hasło resetujące przekażemy niezwłocznie po zaksięgowaniu środków.

Usługa resetowania hasła 13 urządzeń

Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem. 

Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.

Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.

Jak zrealizować zakupioną usługę?

  1. Po opłaceniu zamówienia na usługę resetu hasła wejdź ponownie w opis usługi resetu hasła, kliknij i wejdź w link do kalendarza online lub skorzystaj z odnośnika przesłanego na adres e-mail po zaksięgowaniu wpłaty.
  2. Podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę resetu hasła. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia.

Cechy
Numer katalogowy 014U
Krótki opis Usługa resetowania hasła 13 urządzeń
Gwarancja 1 miesiąc
Gwarancja dla firm 1 miesiąc
Producent USŁUGA