Reklamacje

Jak dokonać reklamacji produktu?

Chcąc dokonać reklamacji towaru należy wypełnić zgłoszenie reklamacji sprzedaży dostępne tutaj

W zakładce faktury, po odnalezieniu prawidłowego numeru dokumentu proszę wybrać opcje „Dokonaj reklamacji produktu”. W nowo otwartym oknie przeglądarki wyświetli się lista zakupionych produktów z danej faktury. Należy wybrać produkt do reklamacji i przejść dalej.

Strona pokaże możliwość realizacji w serwisie głównym Hurton lub w przypadku możliwości – bezpośrednio w serwisie producenta. W następnym kroku należy opisać usterkę i określić jej częstotliwość, a do tego określić wygląd urządzenia (ewentualne rysy, ślady montażu) i elementy dołączone do produktu.

W przypadku produktów posiadających numer seryjny wymagane jest uzupełnienie tego pola, a w przypadku produktów CCTV należy podać login i hasło do reklamowanego urządzenia. W następnym kroku system poprosi o uzupełnienie danych kontaktowych do zgłoszenia serwisowego. Jeśli po procesie reklamacyjnym towar ma wrócić na adres z faktury, można skorzystać z przycisku „uzupełnij formularz danymi z faktury”. W ostatnim kroku znajduje się podsumowanie wszystkich wprowadzonych informacji. Po zatwierdzeniu należy wydrukować formularz reklamacyjny dostępny do pobrania z wyświetlonej strony lub z wiadomości mail otrzymanej na podany do korespondencji adres e-mail i dołączyć do reklamowanego produktu.

W jakim terminie realizowane są reklamacje?

Reklamacje marki Kenik realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamacje pozostałych produktów realizowane są zgodnie z zapisami warunków gwarancji. W przypadku reklamacji realizowanych z tytułu rękojmi decyzja reklamacyjna przekazywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.
Decyzja reklamacyjna nie jest równoznaczna z odesłaniem produktu.

Jakie dokumenty są wymagane?

Podstawą realizacji reklamacji jest wypełnione zlecenie reklamacji sprzedaży dostępnego pod linkiem .Towar bez wypełnionej dokumentacji będzie odsyłany do klienta na jego koszt.

W jaki sposób realizowany jest zwrot środków lub odesłanie reklamowanego towaru?

W przypadku, gdy towar został naprawiony lub wymieniony na nowy to zostaje odesłany zgodnie z informacjami podanymi przy zgłoszeniu reklamacyjnym – na adres podany w zleceniu lub do wybranego salonu sprzedaży. Jeśli reklamacja zostanie zakończona wystawieniem faktury korygującej to zwrot zostanie zrealizowany zgodnie z ustaleniami handlowymi.

Skontaktuj się z działem serwisu i reklamacji: