Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP
- Numer katalogowy: UZK033
- Producent: USŁUGA
- Model: Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP
- Gwarancja: 1 miesiąc
- Gwarancja dla firm: 1 miesiąc
..lub zaloguj się i sprawdź niższe ceny, oraz inne korzyści!
Kupujesz detalicznie? Przejdź na eltrox.pl
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP
1.Wybierz usługę konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP.
2.Dodaj do koszyka usługę konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP.
3.Po opłaceniu zamówienia na usługę wejdź ponownie w opis usługi zdalnej konfiguracji, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia.
Link do kalendarza online :
4.Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu urządzenia, mieć dostęp do sieci internetowej bezprzewodowej WiFi lub sieci ethernetowej przewodowej w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji.
Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.
Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.
Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.
Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich z należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.
Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?
Dla wszystkich osób, które chcą w łatwy i szybki sposób skonfigurować przekierowanie połączeń między monitorami w systemacch kontroli dostępu wideodomofonów IP.
Konfiguracja obejmuje :
- wykonanie konfiguracji forwardingu przekazywania połączeń między monitorami systemu wideodomofonu IP .
Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :
Podłącz zasilanie do stacji bramowej panela bramowego oraz monitorów. Połącz stację bramową oraz monitory przewodem typu ethernet ze swoim routerem stacjonarnym w miejscu montażu urządzeń.Poczekaj, aż urządzenie uruchomi się i chwilę przed terminem usługi konfiguracji bądź w miejscu docelowym montażu urządzeń lub systemów, czekaj na kontakt z naszej strony- zadzwonimy do Ciebie.
Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).
Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.
Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi swoim komputerem i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu systemu.
Poniżej znajdziesz link do kalendarza online, gdzie możesz umówić się na konkretną datę i godzinę konfiguracji.
https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/
Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację.
Dzięki tym krokom będziemy mogli wyświadczyć dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji.
Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.
Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!
Na telefon :
Instalacja aplikaci Teamviwer na telefonie z systemem IOS
Instalacja aplikacji teamviwer quicksupport na telefonie z systemem Android
Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.
Numer katalogowy | UZK033 |
Model | Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP |
Gwarancja | 1 miesiąc |
Gwarancja dla firm | 1 miesiąc |
Producent | USŁUGA |