Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP

  • Numer katalogowy: UZK033
  • Producent: USŁUGA
  • Model: Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP
  • Gwarancja: 1 miesiąc
  • Gwarancja dla firm: 1 miesiąc

Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem. 

Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.

Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.

Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP

Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP

1.Wybierz usługę konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP.

2.Dodaj do koszyka usługę konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP.

3.Po opłaceniu zamówienia na usługę wejdź ponownie w opis usługi zdalnej konfiguracji, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia.

Link do kalendarza online :

4.Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu urządzenia, mieć dostęp do sieci internetowej bezprzewodowej WiFi lub sieci ethernetowej przewodowej w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji.

Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.

Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.

Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.

Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich z należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.

Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?

Dla wszystkich osób, które chcą w łatwy i szybki sposób skonfigurować przekierowanie połączeń między monitorami w systemacch kontroli dostępu wideodomofonów IP.

Konfiguracja obejmuje :

  • wykonanie konfiguracji forwardingu przekazywania połączeń między monitorami systemu wideodomofonu IP .

Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :

   

 Podłącz zasilanie do stacji bramowej panela bramowego oraz monitorów. Połącz stację bramową oraz monitory przewodem typu ethernet ze swoim routerem stacjonarnym w miejscu montażu urządzeń.Poczekaj, aż urządzenie uruchomi się i chwilę przed terminem usługi konfiguracji bądź w miejscu docelowym montażu urządzeń lub systemów, czekaj na kontakt z naszej strony- zadzwonimy do Ciebie.

   Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).

   Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.

   Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi swoim komputerem i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu systemu.

   Poniżej znajdziesz link do kalendarza online, gdzie możesz umówić się na konkretną datę i godzinę konfiguracji.

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

   Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację.

Dzięki tym krokom będziemy mogli wyświadczyć dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji.

Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.

Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!

Na telefon :

Instalacja aplikaci Teamviwer na telefonie z systemem IOS

Instalacja aplikacji teamviwer quicksupport na telefonie z systemem Android

Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.

Cechy
Numer katalogowy UZK033
Model Usługa konfiguracji forwardingu (przekazania) wywołania połączenia między monitorami w wideodomofonach IP
Gwarancja 1 miesiąc
Gwarancja dla firm 1 miesiąc
Producent USŁUGA