Usługa konfiguracji zdalnej funkcji interkomu między monitorami wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik
- Numer katalogowy: UZK031
- Producent: USŁUGA
- Model: Usługa konfiguracji zdalnej funkcji interkomu między monitorami wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik
- Gwarancja: 1 miesiąc
- Gwarancja dla firm: 1 miesiąc
..lub zaloguj się i sprawdź niższe ceny, oraz inne korzyści!
Kupujesz detalicznie? Przejdź na eltrox.pl
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Usługa konfiguracji zdalnej funkcji interkomu między monitorami wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik
1.Wybierz usługę konfiguracji zdalnej funkcji interkomu między monitorami wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik.
2.Dodaj do koszyka usługę konfiguracji zdalnej funkcji interkomu między monitorami wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik.
3.Po opłaceniu zamówienia na usługę wejdź ponownie w opis usługi zdalnej konfiguracji, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia.
Link do kalendarza online :
4.Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu urządzenia, mieć dostęp do sieci internetowej bezprzewodowej WiFi lub sieci ethernetowej przewodowej w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji.
Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.
Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.
Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.
Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich z należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.
Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?
Dla wszystkich osób, które chcą w łatwy i szybki sposób skonfigurować interkom między monitorami w wideodomofonie IP Dahua Hikvision Kenik.
Konfiguracja obejmuje :
- wykonanie konfiguracji funkcji interkomu w monitorach wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik.
Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z możliwości rozmowy między monitorami w systemie wideodomofonowym Ip Dahua Hikvision Kenik.
Co zyskujesz decydując się na taką usługę ?
- oszczędność czasu na konfiguracji
- możliwość rozmowy między lokalami systemi wideodomofonu IP
- w pełni wykorzystane mozliwości systemu wideodomofonu IP.
Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :
Podłącz zasilanie do stacji bramowej panela bramowego oraz monitorów. Połącz stację bramową i monitory przewodem typu ethernet ze swoim routerem stacjonarnym w miejscu montażu urządzeń. Poczekaj, aż urządzenie uruchomi się i chwilę przed terminem usługi konfiguracji bądź w miejscu docelowym montażu stacji zewnętrznej i monitorów, czekaj na kontakt z naszej strony- zadzwonimy do Ciebie.
Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).
Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.
Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi swoim komputerem i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu panela bramowego i monitora, aby umożliwić konfigurację.
Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację. W tym terminie musisz znajdować się w miejscu montażu stacji bramowej i monitora z dostępem do sieci internetowej wifi i znać hasło do niej.
Dzięki tym krokom będziemy mogli wyświadczyć dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji.
Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.
Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!
Na telefon :
Instalacja aplikaci Teamviwer na telefonie z systemem IOS
Instalacja aplikacji teamviwer quicksupport na telefonie z systemem Android
Numer katalogowy | UZK031 |
Model | Usługa konfiguracji zdalnej funkcji interkomu między monitorami wideodomofonu IP Dahua Hikvision Kenik |
Gwarancja | 1 miesiąc |
Gwarancja dla firm | 1 miesiąc |
Producent | USŁUGA |